תפריט

חוקר פרטי בגידות

אירוע בגידה הוא אירוע לא פשוט, ובהתאם לכך גם חקירתה. חקירת בגידות היא משימה מורכבת ורגישה, שבה מעורבים רגשות ופחדים רבים מצד הלקוח, ואחריות רבה מצד החוקר הפרטי המבצע אותה. ישנם מקרים בהם עולה החשש לבגידה מצד בן או בת הזוג, ולאחר חקירה יסודית של חוקר פרטי בגידות מתברר שמדובר בחשש שווא, וישנם מקרים רבים אחרים בהם החשש אכן מאומת ועל הלקוח להתמודד עם תוצאותיה ברמה הרגשית, ולקבל החלטות לגבי הצעדים הבאים. בכל אחד מן המקרים הללו, מדובר בחקירה המתבצעת בתנאים רגישים מאוד, ולכן חשוב שתבוצע על ידי חוקר פרטי בעל התמחות בתחום הבגידות.

חוקר פרטי בגידות - יכולות מקצועיות מתמחות

מתוך שלל התחומים בהם יכול להתמחות חוקר פרטי בגידות הוא כנראה התחום בו מידת התמחותו של החוקר, באה לידי ביטוי בצורה המובהקת ביותר. חקירת בגידה היא חקירה הדורשת טכניקות ומתודולוגיות ייחודיות לביצוע מעקבים על ידי בלש פרטי, איתור מידע והשגתו, יישום אמצעים טכנולוגיים שונים ומינוף פלטפורמות טכנולוגיות כמו האינטרנט והסלולר כדי לברר את האמת. על אף שמרבית החוקרים הפרטיים משתמשים באמצעים אלה בעבודתם בכל התחומים, ישנו ערך רב בידע מתמחה ליישום כלל הכלים הזמינים דווקא בתחום של החוקר פרטי בגידות.

רגישות ללקוח ולחקירה ואחריות בניהול החקירה

בהמשך לכך, מתוך כלל תחומי העיסוק של חוקר פרטי בגידות הוא גם אחד התחומים שבהם באים לידי ביטוי ביתר שאת, אלמנטים של אחריות, מוכנות ללקיחת סיכון ורגישות. החוקר הפרטי האולטימטיבי לביצוע חקירה מסוג זה אמור להיות חוקר שמשלב בתוכו רגישות גבוהה למצב הלקוח, למטרותיו ולמהלכי החקירה שהוא מבצע, יחד עם מוכנות לנטילת סיכונים נדרשים והיכולת לעטוף הכל באחריות רבה מאוד. העיסוק של חוקר פרטי בגידות מחייבת המצאת ראיות לביצוע הבגידה, ובהתאם לכך חייב החוקר להגיע אל מושא החקירה וליצור איתו מגע, גם אם בצורת צילום מרחוק של סצנה מחשידה.

צוות חוקרים מומחים בתחום הבגידות

חקירנט הוא משרד חקירות פרטיות מקצועי, המציע מגוון רחב של יכולות לביצוע חקירות בשלל תחומים, ובכלל זה מציע המשרד שירות ייעודי של חוקר פרטי בגידות, שירות המבוסס על מתודולוגיות ייחודיות וסט שלם של כלים מקצועיים, המיושמים בצורה מובנית ומסודרת על פי הידע המקצועי הרב שנצבר במשרד לאורך שנים של פעילות בעולם החקירות. בכל תיק בגידה, מקצה חקירנט את החוקר המתאים ביותר למשימה, והתאמה זו מתחילה בצוות מאוד מצומצם של חוקרים במשרד, העוסקים ספציפית בתחום זה, ויודעים להפיק בו את המקסימום.

 

חוקר פרטי בגידות

 

© חקירנט | כל הזכויות שמורות | החברה נוסדה ב-1995 | 20 שנות ניסיון והצלחות בתחום

nafca - branding & web

 © חקירנט | כל הזכויות שמורות

nafca - branding & web